Płatności

W sklepie internetowym MamaLaba klient może wybierać spośród następujących metod płatności:

  • Przelew na rachunek bankowy sklepu. Po dokonaniu zakupu klient otrzyma e-maila z podanym numerem rachunku bankowego sklepu i całkowitą kwotą zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym sklepu, towar jest wysyłany do klienta. Czas
    od dokonania przelewu do zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym może trwać od kilku godzin do nawet kilku dni - zależy to od dnia, kiedy dokonywany jest przelew oraz od tego, gdzie dokonuje się przelewu.
  • Płatność online za pośrednictwem serwisu PayU. Jest to tzw. szybki przelew lub płatność kartą kredytową. Klient przekierowywany jest na strony transakcyjne banku lub operatora karty kredytowej, którego wskazał i tam dokonuje przelewu. Płatność jest widoczna od razu w systemie sklepu dzięki czemu możliwa jest szybka wysyłka zakupionego towaru (przy sprzyjających okolicznościach jest ona możliwa nawet tego samego dnia). System ten umożliwia bezpieczne płacenie karta kredytową visa lub mastercard oraz dokonywanie przelewów z Państwa banków. Uwaga: odbiorcą płatności w systemie transakcyjnym banku, który zostaje automatycznie ustawiony, nie jest sklep MamaLaba tylko PayU Spółka Akcyjna, ul.Marcelińska 90, 60-324 Poznań. Nie jest to spowodowane żadnym błędem – są to poprawne dane odbiorcy przelewu.

Bankowe dane transakcyjne właściciela sklepu:
MamaLaba Anna Kobus ING 20 1050 1445 1000 0092 7256 3850
W tytule przelewu należy podać numer złożonego zamówienia, ewentualnie wybrany kolor produktu.


W przypadku kiedy klient wybrał opcje płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za zamówienie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jeżeli sklep MamaLaba w tym terminie nie odnotuje wpłaty, złożona oferta poprzez złożenie zamówienia nie jest wiążąca, więc zamówienie zostanie anulowane.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl